مصاحبه آرشیو خبر ها
پوگبا و دیبالا می توانند برای توپ طلا رقابت کنند

پوگبا و دیبالا می توانند برای توپ طلا رقابت کنند

یوونتوس 5‐0 برد و بعد بوفون جام را به آسمان برد، ماسیمیلیانو آلگری مربی محبوب این روزهای یوونتوس، بعد از قهرمانی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

 

خوشحالم، چرا که عصر شگفت انگیزی بود و حقمان بود که با هوادارانی که تمام مدت کنارمان بودند جشن بگیریم. فکر می کنم که تکرار یک نوار شکست ناپذیری با 25 پیروزی و 1 تساوی تقریبا غیرممکن باشد و شخصا این 8 بازیکنی که در هر 5 اسکودتو حضور داشتند را به طور خاص تشویق می کنم. حتی بعد از چند بازی سخت ابتدایی که اوضاع کمی به هم ریخته بود و توپ هایمان گل نمی شد، چند هدف برای خودمان گذاشتیم و بچه ها از آن اهداف هم فراتر رفتند. با این همه، بعد از این فینال کوپا ایتالیا را در پیش داریم و باید پایه و اساسی بریزیم که فصل بعد را به گونه ای متفاوت شروع کنیم.

 

او در ادامه گفت:

 

آنچه که در ابتدای این فصل رقم خورد باید برایمان درسی باشد که بدانیم هیچ چیز آسان به دست نمی آید. من از چالش ها خوشم می آید، یک روز یکی نوشته بود که من دو بازی را باختم که یوونتوس هیچ وقت نمی باخته، اما من مربی ای هستم که اسکودتو را علی رغم باختن در 2 بازی ابتدایی برنده شده ام. من یک باشگاه قدرتمند را در پشت سرم دارم، حتی وقتی پیر و مسن شدم دوست دارم فکر کنم در آن زمان هم کمی از این دیوانگی مفید رهایم نمی کند.

 

به نظرتان کدام یک از بازیکنان تیم شانس گرفتن توپ طلا دارد؟

 

هر بازیکنی از تیم که بتواند برای چنین جایزه ی با پرستیژی رقابت کند خوشحال خواهم شد. پل پوگبا به سطح تازه ای از بلوغ رسیده است و پائولو دیبالا هم در اولین سالش به یک قاتل فرصت طلب در خط حمله تبدیل شد است. من قهرمانان فوق العاده ای در تیمم دارم، اما سال اول حضورم در میلان تجربه ی آموزنده ی فوق العاده ای بود، با ابراهیموویچ، سیدرف، گتوزو و نستا کار کردم. همواره گفته ام که در تیم نیاز به بازیکنان بزرگی دارید که داخل و خارج از زیمن فوق العاده باشند، تا وقتی که بازیکنان بدانند چطور فوتبال بازی کنند می توانید آنها در یکی از این سیستم ها بگذارید.

 

مارکیزیو 6 ماه خارج از میادین خواهد بود و یوونتوس در بازار نقل و انتقالات به دنبال هافبک است …

 

ما مثل سال قبل با هم کار خواهیم کرد. یک دوران جدید را با هم شروع کردیم و هیچ کس انتظار نداشت به این سرعت پاسخ بگیریم. ما باید بازیکنانی با ژن یوونتوس پیدا کنیم پیدا کنیم. ما فقط به دنبال خریدن بازیکنان خوب نیستیم، بلکه می خواهیم آنها انسان های فوق العاده ای در بعد شخصیتی باشند. ما پارسال در فینال لیگ قهرمانان بودیم و به نظر می آید بعضی ها این را فراموش کرده اند، امسال خوب کار کردیم و تنها برابر سویا اشتباهاتی داشتیم، برای بردن این جام باید در زمان صحیح در مکان صحیح باشید، در ضمن می خواهیم برای اسکودتوی ششم تلاش کنیم و خودمان را برای تاریخ سازی آماده کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: